วันอาทิตย์ที่ 14 กันยายน พ.ศ. 2551

warkah pertama annuur..


ASSALAMUALAIKUM...



Alhamdulillah.. syukur kepada pencipta yang maha agung, dengan nikmat iman dan islam. yang memberi kesempatan untuk saya meluangkan masa untuk mencipta blog yang tidak seberapa ini.sebenarnya saya bukannya seorang yang pandai menulis,tambah-tanbah lagi menulis dalam bahasa melayu.saya kurang dalam berbicara dengan bahasa melayu,kerana asalsul saya bukan malaysia tetapi negara yang berdekatan dengan malaysia,cuba teka negara apa yer?singapura ?brunie?kamboja?jawapannya.. THAILAND negara yang sekarang boleh dikatakan tidak aman nak banding dengan negara-negara lain.tapi ..insyaALLAH.. ALLAH sentiasa bersama dengan hamba-hambanya walaupun dimana anda berada..yakin dan yakin.

sekarang saya sedang bercuti di thailand lagi,insya ALLAH akan bertolak kembali kemesir pada bulan sebelasni(doakan saya).banyak program semasa bercutini.syukur sangat-sangat dapat bersama keluarga tersayang.boleh bantu mereka dalam apa perkara yang mampu kita bantu.kepada kakak-kakak,adik-adik dan yang sangat penting kepada mama saya.

banyak perkara yang dapat saya selesaikan mengikut apa yang saya rancang sebelum balik ketanah thailand.apapun syukran jazilan kepada sahabat pengunjung semua yang meluangkan masa untuk membaca warkah pertama saya yang tidak seberapa ini...jemput-jemput ziarah rumah ini selalu..wassalam..

ไม่มีความคิดเห็น: