วันอังคารที่ 21 ตุลาคม พ.ศ. 2551

jalan-jalan kenal Bangkok (1)


kepada sahabat semua.kali ini saya ada gambar suasana bandar Bangkok untuk sahabat melihat sebagai buahtangan saya untuk semua. pada pertengahan oktober yang lepas,saya berpeluang pergi menziarahi kakak yang berada disana dan dapat juga pergi ditempat-tempat yang menarik dan tangkap gambar suasana ibu negara Thailand ini.memang banyak tempat yang menarik.kepada sahabat yang ingin pergi melancong ke Bangkok,Insya Allah saya akan bawakan kalian pergi,itupun kena tunggu saya balik dari mesir dulu yer ( khas untuk hawa sahaja )

(^_^)


.: ini panggil SANAM LUANG (THE ROYAL FIELD) :.


.: ini juga sekitar kawasan istana :.




.: kereta tuk tuk,memang banyak di Bangkok :.






.: itudia istana,tak dapat masuk harini :.







.: sekitar luar kawasan istana :.

1 ความคิดเห็น:

neem กล่าวว่า...

salam. waa..rindunyer kat bangkok~~